möte




ikväll har jag varit på mitt första styrelsemöte här i mitt hus.
mötet började vid sju, och jag var stensäker på att det inte kunde hålla på längre än till nio när säsongsfinalen av desperate housewives började.
men där fick jag så jag teg.
klockan blev kvart i nio, tio i nio, fem i nio... jag satt som på nålar, men ingen såg ut att ha några planer på att avsluta mötet. verkade inte heller som att resten av styrelsen var några stora desperate-fan.. speciellt inte eftersom mötena alltid ligger inplanerade på tisdagar. riktigt dumt.

så det blev inget slutavsnitt för linnea. fasen också!
börjar nästan ångra det här med styrelsen lite. 

nu har jag iallafall fått det stora uppdraget att ha jourvecka. jag har fått en jourtelefon att svara i om det ringer, jag ska kolla vår mail och titta efter post i brevlådan. det känns lite spännande ändå, och jag hoppas att det kommer ringa iallafall några samtal.


imorgon hoppas jag på att min nybeställda telefon anländer till mej.


den är rosa och fin som få. jag längtar.
vi kommer få det bra ihop, det känner jag på mej.


Kommentarer
Postat av: Raymondkaisa

A very nice site keep it up. Regards

2011-06-20 @ 13:32:07
URL: http://raymondkaisa.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0