minifest!




en liten förfest pågår just nu hemma hos mej, inte alltför många personer inblandade.. =)
jag piggar upp mej efter min dag på jobbet med en vodka redbull i mitt finaste finglas.
snart hoppar jag i dagens nyinköpta skor (när man blir kär i ett par himmelska skor lyckas man alltid hitta pengar för det någonstans, även fast man egentligen inte har några...) och beger mej på fest!

det känns som att det är lite lycka i luften i hela stan idag, folk är ute och firar bröllopet och viftar med svenska flaggor och kungakronor. ikväll slår vi klackarna i taket!

jag hoppas på en bra kväll trots att jag har klätt på mej min otursklänning.
senaste gången jag använde den blev jag misshandlad, och gången innan det tog mitt förhållande slut... jag hoppas klänningen och jag bryter den trenden inatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0