mmmm


jag har börjat prata för mej själv.
idag när jag gick förbi american cookies inne i gallerian och såg alla nybakta muffins sa jag "mmmm" så högt att en man vände sej om och tittade på mej.
johan brukar säga att jag är utvecklingsstörd, och ibland tror jag nästan det själv.

jag undrar just vad det ska bli av mej.
jag kom inte in på min utbildning heller, den jag helst ville gå.
såg mailet på lunchrasten så det bredde ut sej ett litet grått moln över hela eftermiddagen.
men så är det. what to do.
utbildningen kanske inte ens hade varit rolig. man vet ju inte.
och nu var det väl inte meningen att jag skulle börja där.

men jag undrar lite vad det egentligen är menat att jag ska göra.
det är nog dags att boka tid hos ett medie och få lite svar.


idag längtar jag efter semester så att jag nästan spricker. och så längtar jag lite efter dej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0