värmland du sköna.

Nej det är inte Linnea som skriver det här inlägget men om ett par dagar skulle man kunna tro det. På fredag är dagen med stort d, våran resedebut (första gången är alltid första gången.. man minns det!), det är dagen som Linnea för första gången ska sätta sina små fötter på värmländsk mark. Jag är förtillfället ynklig och Linnea ringde för en stund sen och sa bestämt "du förstår väl att du inte kan vara sjuk på fredag!! Jag ska till Kristinehamn, så är det bara! även om jag ska behöva åka ensam", och jag vet precis vad det är Linnea längtar så mycket till...


Men lugn Linnea, du kommer att få se picassoskulpturen.
(bild google.se)

Jag hörde också från väderguden att vi kommer få strålande solsken på lördag. Jag tackar! Vi ska äta glass i skärgården och bara njuta av lugnet och tänka på allt annat än stockholm och jobb.

Tills dess måste jag få bukt på min buk så detta ens kommer vara möjligt.
waccis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0