vin och bikiniångest


jag var på systemet och handlade hem lite dricka till ikväll, och lite att ha hemma till andra soliga sommarkvällar. det börjar nu. det är ju juni.
när jag skulle ställa upp mina grejer på bandet i kassan slogs jag själv av hur otroligt tjejig jag är. jag älskar allt som är sött och rosa, och det återspeglas till och med i vilken alkohol jag köper hem =)



jag hittade en söt sommarklänning också. och en bikini som var helt okej.
absolut inte perfekt, men jag har inte tid att leta mer nu.
det har inte varit roligt att testa bikinis i år.
jag tror att det är nu det händer. jag börjar förfalla.
jag har aldrig haft någon direkt bikiniångest innan, men i år har jag kännt mej lite deppig inne i provhytterna. inte kul alls. och det västa är ju att det bara kommer gå mer och mer utför nu. det kommer knappast bli så att det plötsligt vänder och man blir snyggare och snyggare...

man vet ju att det är så här, men varför måste det hända redan nu?
om 30 är det nya 20 borde väl utseendet stanna kvar också kan man tycka.

men nu ska jag sluta tänka på det, och hoppa in i duschen istället.
sen åker jag hem till lotta och dricker vin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0