work work work


å vad det sved att stänga in sej i gallerian imorse när det var världens bästa solväder ute.
lite extra ont gör det när det är helg och alla andra får vara lediga.
men imorrn är det min tur att vara ute i solen. för fint väder måste det bli, annars blir jag tokig. ni kommer hitta mej och min nya bikini på en filt i rålis imorrn. och skulle det spöregna så ligger jag där iallafall, för jag behöver få lite färg nu.

jag köpte med mej chips och dip hem efter jobbet, men nu när det är dags att äta dom är jag inte alls sugen... det är så typiskt, varför blir det så?

trött är jag också. det blir väl så när man är ute och festar kvällen innan man ska jobba.
tror nästan jag ska ge upp den här kvällen och gå och lägga mej snart.
imorrn vill jag vakna jättetidigt så jag får en lååååång ledig dag.




en linnea med lugg?
nää. det blir nog inget sånt klipp för mej.

puss och natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0