bye bye navelpiercing


jag är nyss hemkommen från en afterwork med lotta och hennes kompis emil.
vi var på ett ställe som hette imperiet, och dit kommer jag definitivt vilja gå fler gånger.
ett mysigt ställe med fin inredning och lagom hög musik.

men.
när jag hade smitit in på toaletten hörde jag plötslig ett litet "plopp".
hmm... jag vred på huvudet och såg att jag hade tappat ner min navelpiercing i toaletten!
min lilla pärla låg och simmade och sjönk sakta mot botten.
fasen också. så stört! och oturligt.
det sved lite när jag tryckte på spolknappen, för det var ändå en av mina favoriter.

jaja.

nu ska jag sova. imorgon är en annan dag.
en fredag och morgonmötesdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0