choklad.


nej, inte att äta. in your face!


vad hittar man på en trist söndagskväll när man känner sej sjuk och inte särskilt glad?
jo, man har ett litet hemmaspa och gör en ansiktsmask av choklad!

så här snygg blev jag.
nu får vi se om masken gör några underverk för min hy.

och annars då?
jag har gett mej in i utbildningsdjungeln och försöker komma på vad jag ska börja plugga för nått i höst. vad jag ska bli. det är faktiskt en väldigt viktig fråga. det är så avgörande.
fast egentligen spelar det ju ingen roll hur mycket man funderar innan man väljer.
man kan ju aldrig veta hur det blir iallafall.
i just wanna be happy.
men jag skulle ändå gärna vilja veta vad som väntar på mej bakom hörnet...

varför är det så, att vart jag än är, så längtar jag alltid bort?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0