fånga helgen, den har rymt!


det är sjukt att det redan är söndagkväll, och två hela dagar av min långledighet är borta.
jag har inte hunnit göra någon nytta alls!

imorrn blir det förhoppningsvis lite nödvändigheter gjorda iallafall, för då kommer en liten mamma och en liten pappa upp till storstan och är till min hjälp hela dagen.
jag ska få lite hyllor uppsatta, och så ska vi förstås göra vårt obligatoriska ikea-besök.
jag får andas in några gånger extra imorrn och hoppas på att allt går smärtfritt. det är inte helt säkert att det gör det när både mamma, pappa och ikea ingår i samma mening...

förresten, nu har jag hittat två nya väggtexter jag kan tänka mej att ha ovanför sängen.


den...


eller den.

vilken tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Maja

Den översta! Den är jättefin :o)

Skönt att det gick bra idag!

Pussss

2010-03-22 @ 20:16:38
URL: http://tropicalpunch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0