fredag!


jag är hemma efter en sjukt lång dag. men ändå en bra dag.
jag har varit med på en reklamfilmsinspelning och fotografering som tog hela nio timmar, och nu på kvällen har jag och magdis ♥ haft pizzamys och glassefterrätt framför lets dancefinalen.
ingen solsidan idag... why?

mina telefoner har krånglat hela dagen. så fort någon har ringt eller sms:at hänger dom sej, och om ett samtal varar längre än en minut blir telefonen helt svart. det är så sjukt irriterande,
och speciellt eftersom båda telefonerna är exakt lika dåliga. vad hjälper det då att ha två stycken?
jag tror det beror på att det finns alldeles för många funktioner i telefonerna nuförtiden, klart det alltid är nått som krånglar då.
nej. jag tänker strunta i alla snygga mobiler och köpa en doro nästa gång.
en sån pensionärstelefon som man bara kan ringa och sms:a med. det räcker för mej.

nu har jag en jobbhelg framför mej.
men det gör inte så mycket, för på måndag är jag ledig igen.
och då händer en annan spännande sak!
men det säger jag inte vad det är. det är en hemlis :o)

puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: S

Spännande med reklamfilm!

Vad var det reklam för? Nått man ska hålla utkik efter på tv framöver eller?

2010-03-27 @ 00:59:03
Postat av: s

jag vill veta! :) ses snart hjärtat!

2010-03-27 @ 09:21:35
URL: http://waccis.blogg.se/
Postat av: Linnea

du ska få veta waccis =)

det är reklam för samsung som ev kommer gå på tv men annars på deras hemsida.

2010-03-27 @ 09:28:03
URL: http://quillyqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0