gör det själv-spa hemma hos mej


ikväll har jag ett litet hemmaspa och bara rår om mej själv.

egentligen var det meningen att jag skulle tränat idag eftersom jag slarvat med det hela den här veckan, men så tänkte jag att har jag semester så har jag. då kan väl kroppen få vila lite också.
men nästa vecka ska jag ta tag i det igen. absolut.

jag har gjort en hårinpackning och målat tånaglarna rosa.
och så har jag gjort en himmelsk ansiktsmask som jag rekommenderar till alla.



crystal masque
för strålande mjuk och sprudlande hud.
för en varm känsla med honung och sockerrörskristaller.
med lugnande passionsblommor, uppfriskande döda havssalt och arganolja för en intensiv, återställande och sensationell hudbehandling.

det här är min nya favorit. den var alldeles varm och len och luktade socker.
och nu är mitt ansikte verkligen mjukt som sammet.
nu ska jag krypa ner i sängen och få min skönhetssömn.
imorrn ska jag fotas för en reklambild, och det ska bli hur kul som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0