home is where your heart at.


jag har tillbringat min söndagkväll i telefonen.
har pratat så att det nog räcker för resten av veckan.
det är inte roligt att vara ensam när man är på ett sällskapssjukt humör.
det är jag ikväll!
då är det tur att det finns vänner och telefoner.

ikväll är jag hemma och väntar på att någonting ska hända.
på att livet ska vända...
inte för att det på något sätt är dåligt som det är.
men jag är rastlös. det är jag jämt. and i need a change.
ett ombyte. en ny miljö.
något nytt att leva för, längta efter. och något att längta hem till.

kommer jag någonsin få allt det jag vill ha, eller är mina drömmar alldeles för stora för att kunna uppfyllas?
man kan förstås inte hitta något om man inte letar.
men vart ska jag börja leta?
tell me.




jag önskar att allt bara kunde falla på plats av sej själv och vara självklart.
och sen stanna där.


Kommentarer
Postat av: s

vad har du gjort på killtoan snuttis :P

2010-03-29 @ 08:07:43
URL: http://waccis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0