kaffe till linnea!




bästa sw har varit här och jag har fått en inflyttningspresent!
en kaffepress :o)
så nu är det dags för mej att börja brygga mitt eget kaffe på morgnarna.
eller pressa då. tack snälla du!

tv-guden och jag är osams. han eller hon står inte alls på min sida har jag märkt.
den senaste veckan har alla mina favoritprogram varit inställda.
först solsidan, sen gossip girl, och så nu min absoluta favorit desperate housewives.
jag fattar inte hur det går till. och varför?

nu ska jag krypa ner i min älskade säng.
imorrn väntar en lång dag. väldigt lång.
jobba hela dagen - inventering på kvällen.
men vi får iallafall thaimat. så jag gnäller inte så mycket. bara lite.. :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0