lovely clothes




jag hann med en snabb shoppingrunda efter jobbet, och hittade dom här snyggingarna.
man blir så glad av att gå in i butikerna när dom är fyllda med alldeles nyinkomna vårkläder, och man känner för att köpa med sej varenda plagg hem och skaffa sej en helt ny garderob.
ut med allt svart och brunt och in med jeans, marinblått, vitt och rött.
det är iallafall så jag vill gå klädd i vår. och massa randigt. i love!

även fast det är kallare än någonsin ute har jag massor av vårkänslor nu.
så fort solen tittar fram lite får jag ett leende på läpparna, och jag älskar att det inte blir mörkt lika snabbt på kvällarna längre.
igår lämnade jag in min ansökan om sommarsemester, och när jag satt och kryssade i vilka veckor jag ville ha kändes det som att dom kom lite närmre.
jag längtar till sommaren nu. jag längtar så jag dör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0