myslördag + tråksöndag


igår var en bra dag.
efter att jag varit hos frissan och klippt om håret trivs jag mycket bättre med det.
nu är det precis som jag vill ha det. jag ska nog sätta i extensions en gång till innan jag förändrar mej och klipper mej kort. jag trivs ju i långt hår trots allt.

sen gick jag och t en ganska lång promenad, och jag har lärt mej hitta från s:t eriksplan hem till mej. bra där, det går framåt minsann.
men mitt lokalsinne sitter inte riktigt där det ska, jag tror faktiskt inte att det existerar.
jag visste inte riktigt vart vi befann oss, och när vi hade mitt hus precis framför oss pekade t på det och sa "men det är väl där du bor?" och jag svarar "va? gör jag?"
och ja, det var mitt hus. bra linnea.

kvällen avslutades inte helt oväntat med tacos och melodifestival.
jag är glad eftersom jag fick som jag ville. mina favoriter kom etta och tvåa.

idag däremot är inte alls en bra dag.
jag har varit en sväng på stan men hittade ingenting av det jag ville ha.
sen var det meningen att jag skulle träna, men när jag sprungit en stund på löpbandet blev jag alldeles yr och var tvungen att gå hem. nu känner jag mej sjuk och har sovit bort halva dagen.

det var inte alls meningen att min lediga söndag skulle se ut så här.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0