please..



foto: tony banh

en linnea och en kai.
hårda som två hårdkokta ägg ser vi ut =)


idag har jag varit nervös och haft lite lagom hjärtklappning hela dagen.
(men det kan också bero på att jag drack väldigt mycket kaffe i rekordfart..)
kan inte allt bara få gå som jag vill just for once?
nu håller jag tummarna och hoppas.

idag har jag också hunnit göra naglarna och handla hem lite mat för mina allra sista pengar. tur att man får lön om två dagar.
jag kom på att jag äter alldeles för lite fisk, så jag styrde min kundvagn rakt mot fiskfrysen.
och nu på eftermiddagen har jag lagat strömming och potatismos. slurp!


Kommentarer
Postat av: s

jag tror jag känner dem där ;)

2010-03-23 @ 23:45:01
URL: http://waccis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0