underbara dag


jag har haft en perfekt söndag i solen.
jag älskar att vara ledig!
en ledig dag är så mycket längre än en jobbdag.
man hinner så himla mycket, det är som att tiden aldrig tar slut.

jag och magdis var och fikade på ett mysigt ställe på hornsgatan, och efter det tog jag min nyutskrivna karta i handen och tog en långpromenad hem.
jag såg ut som världens turist när jag stannade i varje korsning och vecklade upp kartan.
men what to do.. nu hittar jag iallafall!











nu smälter isen och det kommer bli vår på riktigt vilken dag som helst.
jag känner det.
stockholm är så fint, jag älskar att bo här och jag kommer nog aldrig flytta härifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0