jaaa..


ups and downs var det ja...

tänk att man ena dagen kan stå ute i solen och bara vara genomnöjd med allt.
älska tillvaron och vara alldeles varm av lycka.
och sen nästa dag känns det som att man fått ett höghus vält över sej,
och tårarna bränner under ögonlocken hela dagen.
idag är en sån dag.

varför är det så?

kanske är det så att vissa föds med ett berg och dalbane-humör, medan andra är mer mellanmjölk. lagom och håller sej på banan hela tiden.
då är jag nog glad ändå att jag är som jag är.
för när jag är på topp, då är jag på topp.
då är jag lycklig ända inifrån och ut.
och det är ju det som räknas.
dom ögonblicken gör jag om till minnen som jag spar på.




Kommentarer
Postat av: M

Sötaste vännen!!Hoppas du känner dig bättre idag=) Pussssss

Tycker om dig!!

2010-03-09 @ 07:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0