your dreams will come true


jag sitter och klurar på hur jag ska inreda min lägenhet.
det känns som att det är väldigt långt kvar tills det kommer kännas som ett mysigt och välkomnande hem.
det är så mycket jag vill göra, önskar jag bara kunde sätta mej ner och bestämma exakt hur jag ska ha det, och sen ta saken i mina egna händer och fixa allting själv. on my own.

tyvärr funkar det ju inte riktigt så. det är svårt att åka och hämta tunga möbler utan bil och körkort. och det är väldigt svårt att sätta upp något på väggen utan att kunna borra.
eller det kanske jag visst kan. men jag har ingen borr.
och jag önskar att jag själv kunde göra om mitt kök och badrum också.
jag gillar inte att vara så beroende av andra.

jag hade tänkt ha en väggtext på väggen ovanför min säng, och har suttit och tittat igenom olika ordspråk och citat man kan beställa.
till slut fastnade jag för "your dreams will come true" som jag tyckte var hur fint som helst. 
sen berättade jag om min idé för sara, och hon påpekade att budskapet skulle kunna misstolkas om jag satte den ovanför sängen....

hmm.. där hade hon faktiskt en poäng lilla waccis.. tusan också!
så nu får jag gnugga geniknölarna och komma på något nytt.



dissad, tyvärr..!


Kommentarer
Postat av: s

vännen vi åker till ikea o firrar saker till din lya :) men först måste jag få komma hem till dig så jag ser hur vi ska pimpa den.. hi. puuussss

2010-03-19 @ 08:47:05
URL: http://waccis.blogg.se/
Postat av: Olaalisha

I like this site. Keep it up!

2012-01-10 @ 11:18:47
URL: http://olaalisha.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0