bara lördag!


åh vad härligt det är när man vaknar upp bakis och upptäcker att det inte är söndag, utan faktiskt bara lördag! jag tänker börja gå ut på fredgar oftare, det känns som att helgen blir så mycket längre då.
igår var en bra kväll. vi hann med både undici och soap, och sen en liten efterfest för två personer där jag vann överlägset på karaoken. sånt kan jag leva på länge.

nu ska magdis och jag till kista galleria och shoppa. jag har shoppingabstinens efter att ha jobbat 10-19 hela veckan sedan lönen kommit, vilket betyder att affärerna är stängda både när man går till och från jobbet. nu är jag värd att köpa lite nya vårgrejer.




Kommentarer
Postat av: waccis

nu när du kan mobilblogga förväntar jag mig att du ska uppdatera flitigt! underhåll mig bälen :)

2010-05-01 @ 20:56:05
Postat av: Linnea

jajaja... ska göra allt för att du ska va nöjd wacco!!

2010-05-01 @ 22:19:17
Postat av: Odinragna

Very interesting site, beautiful design, thank.

2011-08-04 @ 08:30:17
URL: http://odinragna.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0