blog from the bed

 
nu har jag legat i sängen i över ett dygn och börjar få liggsår.
jag sover, sover och sover, men ändå mår jag inte ett dugg bättre.
det är ledsamt! den lilla tiden jag är vaken läser jag veckans nu och glamour, och ser skitprogram på tv.

när jag blir frisk igen ska jag aldrig mer gnälla på någonting.
ingenting är så trist som att vara sjuk.

men jag har mycket tid för att tänka.
och jag har kommit på att det kanske är skärgårdskapten jag vill bli.
jag pratade med johan igår, och han kunde absolut inte se mej som kapten.

"nähä, men vad kan du se mej jobba med då?"
"du borde jobba med nått stillasittande, där det inte är stressigt och inte så mycket ansvar. där du bara får ta det lugnt och sitta och småprata."

hmm... det låter ungefär som världens mest menlösa jobb. är jag en menlös person?
ja, kanske är det helt enkelt så. men jag orkar inte bry mej så mycket om det just nu.
för jag är sjuk och trött.


och väldigt väldigt missnöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0