idag


jag längtar bort idag..!

jag sitter hemma och funderar på framtiden och äter jordgubbar och glass.
man skulle kunna tro att jordgubbarna inte är goda så här års, men för er vetskap kan jag berätta att dom är himmelska. (och värda varenda krona...)

jag har ingen lust att fundera mer över vad jag vill. jag kommer inte fram till något ändå. fast jag kan ju inte sluta tänka heller, för chanserna ökar väl knappast att jag kan bestämma mej då...

ibland önskar jag nästan att mina föräldrar hade valt ut en man jag skulle gifta mej med. 
då hade man sluppit det här tänkandet.
jag hade gärna varit hemmafru också, så hade man inte behövt vara inomhus och jobba när solen skiner som en galning utanför.

what a waste of time.




jag trodde inte att jag skulle vara 26 år och inte ha en blekaste aning om vad jag vill med mitt liv. varför kan jag inte bara bestämma mej för något? jag vill inte vara velig.

idag har jag jag iallafall shoppat hem fina underkläder som jag älskar, och en lysgrön tunika att ha på stranden. där velar jag iallafall inte. i´m gonna keep it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0