live and love




idag har jag varit hemma hos sara.
vi har ätit god mat och fikat med vår älsklingskladdkaka och kaffe.
det var vi värda efter lördagnattens händelser. verkligen värda.

jag tog tunnelbanan förut trots att det kändes jobbigt. tänkte först gå till fridhemsplan för att slippa åka blåa linjen, men så tog jag mej i kragen och gick ner på min vanliga station. det är lika bra att bara göra det på en gång. kan ju inte förändra hela mitt liv på grund av den här händelsen, och hur ska jag kunna bo i stockholm om jag inte törs åka tunnelbana? 
nej. det funkar ju inte.

däremot vet jag inte om jag kommer våga åka hem själv om nätterna i fortsättningen.
men jag får se. det kanske släpper sen också.

nu på kvällen har jag haft lotta här.
det som är positivt med sånna här händelser är att man märker hur många man faktiskt har runt omkring sej som bryr sej om en. och det känns skönt. 


imorrn är det back to work igen. fem dagar i rad. jag hoppas på dåligt väder i veckan så jag inte missar någon solskensdag.


det här klarar vi ihop vännen. såklart vi gör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0