så här kul var årsstämman..


jag blir nervös när folk ställer pinsamma frågor och då börjar jag oftast pilla på mina naglar. och när jag väl börjat kan jag inte sluta. när mötet var avklarat var i stort sett varenda nagel på mina händer trasig, så jag tog saxen i högsta hugg när jag kom hem.
nu är mina naglar nedklippta till grunden och mina händer ser ut att sitta på en man.

så kan det gå.

men det känns väldigt naket och konstigt. jag har ju haft gelénaglar oavbrutet i snart ett år nu.
missade desperate housewives gjorde jag också. blä.

jag blev åtminstone invald i styrelsen som suppleant. så det var ju roligt.
även om det ärligt talat mest kändes som att jag blev vald i brist på andra sökande..
men jag kommer nog göra succé iallafall. jag tänker börja med att föreslå en husfest.

nu ska jag måla mina korta små naglar turkosa, och sen ska jag krypa upp i min säng.
imorrn väntar en jobbdag, och efter det ska jag på solglasögonshopping! det ni!




Kommentarer
Postat av: Alex

Galet cool bild!! :)

2010-05-30 @ 16:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0