te amo




te amo, te amo, she says to me
i hear the pain in her voice
then we danced underneath the candelabra, she takes the lead
thats when i saw it in her eyes, it´s over..

then she said te amo
then she put her hand around me waist
i told her no, she cried te amo
i told her i´m not gonna run away, but let me go..

my soul hears her cry, without asking why
i said te amo, wish somebody´d tell me what she say
don´t it mean i love you?
think it means i love you..
don´t it mean i love you?



min nya favoritlåt går på repeat hemma hos mej.

det var ganska tomt att komma innanför dörren idag. det har ju varit fullt hus här i helgen, och så nu sitter jag här alldeles ensam, som om ingenting hade hänt.
tillbaka till vardagen igen, och dessutom är det måndag.
jag är inte direkt världens gladaste idag, utan snarare en rätt deppig tjej.
det kunde gärna få räcka så för den här veckan. nu vill jag ha helg igen.
jag skulle behöva det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0