sjukt.


precis som jag skrev igår - en sw & lb-kväll kan aldrig slå fel.
vi lagade god mat, drack gröna drinkar och vin, och skrattade bort det mesta av kvällen.
vi är ett bra team du och jag.


vackraste waccis.


jag efter tusen klädbyten.




tyvärr slutade inte kvällen lika skoj, utan med misshandel och polisförhör på t-centralen.
man blir så chockad över vad det finns för sjuka människor här ute, som faktiskt bor i samma stad och som befinner sej så nära en själv. och man inser också hur skört allting faktiskt är, att man helt oprovocerat kan råka ut för någon som vill göra en illa.
då hjälper det ju inte att man är försiktig eller är världens snällaste, för det går inte att skydda sej emot. man är så försvarslös. och det är så jäkla läskigt.

och det värsta av allt var inte att jag blev slagen, min trasiga mobiltelefon eller min sönderrivna jacka.
det var att alla människor som fanns runt omkring oss låtsades som ingenting.
inte en enda reagerade eller försökte hjälpa oss på något sätt.
jag kan inte förstå det, och det gör mej så ledsen att det är så.

nu är jag rädd och känner att jag aldrig mer vill sätta min fot i tunnelbanan.

har haft både sara och magdis hos mej idag.
tack snälla ni för allt, jag kan inte beskriva i ord hur mycket ni betyder för mej!


Kommentarer
Postat av: Emma

Men oj vad hemskt hoppas du mår bra massa kramar till dig

2010-05-24 @ 00:11:40
Postat av: waccis

♥♥♥

2010-05-24 @ 15:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0