onsdag


jag har provat solglasögon hela kvällen. ville så gärna få med mej ett par hem så jag slet i allt jag såg, men icke. stod och velade jättelänge med ett par svarta chanelbågar, men det slutade med att jag lämnade kvar dom iallafall. b däremot slog till på ett par wayfarer som hon var supersnygg i.

som tur är jobbar jag ju med glasögon så jag lär väl få chansen att testa fler solisar i sommar.

nu ska jag springa ner i tvättstugan och se om någon är försenad till sin bokade tid. isåfall tänker jag sno den, för här behövs tvättas. akut, annars får jag snart gå naken till jobbet. det skulle allt va nått det.

sen ska jag äta chokladglass och bara vara ensam. ibland är det så skönt att vara själv.

måste också säga tack till alla älskade vänner och alla runt omkring mej som stöttat mej så mycket efter helgen. det värmer så mycket. tack ♥






Kommentarer
Postat av: Gardaida

I really enjoyed it. You have done a great job.

2011-05-26 @ 10:42:38
URL: http://gardaida.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0