on my feet again.


idag är jag på fötter igen. äntligen!
jag har haft världshistoriens tråkigaste vecka och helg, men det fanns nog en liten bakomliggande mening med maginfluensan iallafall.
imorse såg jag en lite smalare version av mej själv skymta förbi i spegeln.
jag kom direkt att tänka på mina smaljeans som var för små så sent som förra veckan.
nu satt dom som ett smäck!
inget ont som inte för något gott med sej.
men nu äter jag glass och jobbar för att aldrig mer komma i dom igen. jaja.

mamma och pappa har varit i stan idag.
jag har sålt på pappa två par dyra men snygga glasögon.
och som tack har jag fått lite fixhjälp här hemma i lägenheten.


tavlan sitter på plats. mamma med!


pappa fick sätta upp min väggtext. efter några svordomar kom den på plats.


så här snyggt blev det. jag älskar det!




Kommentarer
Postat av: Kai

Vad fint det blev :), hoppas att du mår bättre nu

2010-05-09 @ 20:59:59
Postat av: Linnea

ja visst blev det =) tack snälla, kram till dej!

2010-05-09 @ 21:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0