välkomna hit!




här är mina nya ägodelar. jag älskar allt, men är lite extra kär i dom söta skorna som jag hittade på monki för bara tvåhundra kronor. ett riktigt kap!
passade på att köpa hem lite godis också, eller ganska mycket. jag måste vräka i mej nu när jag har chansen, för imorgon börjar ett nyttigt liv igen.


nu sitter jag här hemma ensam, och det var ju precis det som var meningen ikväll.
men jag har lite blandade känslor. när en sten lyfter från ens bröst så blir det ju ett litet hål kvar efter den. och det hålet måste man fylla med någonting annat. jag vet inte riktigt vad det skulle vara. inte just nu. och jag tycker inte det är så kul att vara ensam...

jag ser fram emot sommaren så otroligt mycket. jag längtar efter värme och uteserveringar och vin efter jobbet med fina vänner. jag längtar efter att få sola på klippor och bada i saltvatten. jag längtar efter äventyr. jag längtar efter någonting nytt. jag hoppas.

nu måste jag sluta, för jag har en trisslott att skrapa. wish me luck!
vem vet, kanske är det min turdag idag, och kanske slutar den med att jag blir miljonär?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0