waccis gästbloggar.

Eftersom att Linnea ligger hemma och är sjuk tänkte jag hålla denna blogg vid liv (vill egentligen bara snatta till mig ett inlägg.. shh!). Jag kan meddela direkt ifrån min lägenhet att Linnea är på bättringvägen men kommer inte att jobba imorgon, enligt ett sms jag fick nyss. "På bättringsvägen" la jag till själv. Ett litet önsketänkande kan man säga. Jag vill att min bäle ska bli frisk! 
 
På tal om bäle. Jag har en liten whiteboard tavla på mitt kylskåp. När Linnea var här i måndags hade jag skrivit Linnea Bäle på den. Hon tog pennan och skrev Sara Snopp under. Idag har hyresvärden varit här och inspekterat felanmälningar. Hmm, moget.. tänkte nog min hyresvärd.

Jag undrar en sak. Köna, har något hört det uttrycket förut? Enligt Linnea existerar inte det ordet i hennes hemtrakter och jag antar att de flesta som läser här är därifrån. JAG VILL VETA.



waccis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0