waccis gästbloggar.

Jag tar mig friheten till ett gästinlägg. Egentligen gör jag bara Linnea en tjänst. Hon har de två senaste dagarna skickat sms till mig där hon bönat om att jag ska skaffa blogg igen. Det kommer inte ske, eller så kommer det kanske det. Jag vet inte. Men här har du sålänge söta du.

Linnea har idag provat på smaken att vara gift genom att prova en väns ringar (betyder det otur?).
Jag: Du passar som gift!
Linnea: Jag vill gifta mig snart. Till sommaren tycker jag skulle vara lagomt.

Men det finns bara ett litet men. Det saknas en blivande man och i denna stund kom jag på den briljanta programidén, så släng dig i väggen Linda Rosning för här har vi - Den rätta för Bjärle. Det vore något för er +25 singelkarlar! Vem skulle motstå denna skönhet?



Visst låter det som en bra idé?

Kommentarer
Postat av: Linnea

vad go du är vännen =) nu får vi se om någon anmäler sej!

2010-05-11 @ 23:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0