ett stort paket har anlänt!




så det är julafton hemma hos mej.
jag satte mej på golvet och sprättade upp paketet med världens största leende på läpparna.
fyra underbara parfymer, ett solspray (som visade sej vara mycket effektivt, iallafall på lotta som efter bara ett par spray såg ut att komma från betydligt varmare breddgrader.. vet knappt om jag törs testa), och så en liten påse med gratisprover. sånt gillas.

sen har vi haft en skön torsdagkväll med pannkakor, glass och lite vin framför tvn.
nu väntar en rolig helg på lotta, och en lite tråkigare på mej.
jag ska på praktikplatsintervju, göra högskoleprov och jobba.
kanske lyckas jag klämma in ett glas vin med b på lördagkväll, och det blir isåfall helgens stora ljusglimt.

puss och sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0