fyra år is a long time!


innan den här dagen är slut måste jag passa på att gratta mitt favoritpar ordentligt =)
sara och jocke firar hela fyra år tillsammans idag, och är ute på jubileumsmiddag.
jag hoppas dom firar ordentligt, för fyra år stort!


love is in the air! ♥

själv sitter jag hemma framför idol med ett glas fredagsvin. alldeles ensam.
det är lite skrämmande att tänka att jag absolut tidigast kommer kunna fira fyra år tillsammans med någon när jag är trettio... det känns sådär.
så... därför ska jag inte tänka mer på det!

puss.

och önska mej lycka till på provet imorrn. i might need it!


Kommentarer
Postat av: waccis

tack sötis! kram från oss ;)

2010-10-23 @ 09:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0