hemma-linnea


jag har högskoleprovs-plugg hemma hos mej ikväll.
jag är lite fundersam över vem som egentligen bestämmer alla frågorna.
och varför det ska vara så himla svårt?
nu har jag tränat på ord-delen tre gånger och får bara 25 rätt av 40 varje gång.
jag som tyckte att jag var så bra på svenska... men icke, tydligen.
det här med högskoleprovet känns tyvärr lite kört.

har också hunnit med att se idol och dricka lottas söderte.
och försökt glädjas åt alla som festar utanför mitt fönster och alla som går med klackskor ute i korridoren, på väg ut. i´m so happy for you. inte avundsjuk alls...

imorrn ska jag upp tidigt.
jag ska powerwalka och jobba.

puss och godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0