högskoleprov, check!


åh vad skönt det är att ha det där jäkla provet gjort.
var väldigt snurrig i huvudet efteråt, men nu slipper jag tänka mer på det.
och resultatet håller tydligen i fem år, och då har jag ju förhoppningsvis både kommit på vad jag vill samt kommit in på det också..

nu ska jag ut och dricka vin med b!
det är jag mycket värd efter denna långa dag.


japp - här är mina big eye-lenses som jag tjatat en del om sedan dom beställdes.
och nej. jag kommer inte att bära dom bland folk.
inte hemma heller troligtvis. dom var en liten besvikelse.
dessutom skar jag mej på tummen när jag skulle slita upp förpackningen, så det blev liksom fel redan från start.. no love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0