jag är en giraff.



älskade den här myströjan som jag hittade på hm, och köpte med mej den hem.
höstmys here i come!

jag har haft en effektiv dag.
varit på intervju, gjort en synundersökning på jobbet och gått ett varv i gallerian.
och ätit glass på mcdonalds med sw.

nu när jag kom hem och precis hade satt mej i soffan hörde jag ett surrande ljud i lägenheten. tänkte först att det inte kunde vara något, men efter en liten stund kom en stor supergeting flygande rakt emot mej!
chock. hur kan en geting lyckas komma in här när vi inte haft öppna fönster på månader..?
har jag möjligtvis ett hål någonstans i väggen? eller ett getingbo i garderoben?
hmm.. jag vill nog inte ens veta.
efter att ha gripits av panik och skrikit rakt ut några gånger lyckades jag iallafall fånga getingen i lottas höga blomvas. nu står den uppochner utanför ytterdörren och väntar på att någon modigare person vill förbarma sej över den.
stackars geting. och stackars mej.


Kommentarer
Postat av: Gorantanja

Hi, very nice site! Good luck!

2011-06-21 @ 08:58:18
URL: http://gorantanja.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0