jag ska lukta varm bomull varje dag..


jag sitter hemma och försöker plugga högskoleprov, men tillät mej en liten paus för att shoppa lite från eleven.se. det var min favoritsida för några år sedan, och det kom ofta hem paket till mej fulla med smink (mest läppglans), för stora delar av min lön eller studiebidraget.
idag behövde jag lite uppmuntring igen, och detta är snart i mina ägor!



ett brun utan sol-spray och fyra små söta parfymer från clean.
clean original, warm cotton, fresh shower och outdoor shower.
jag älskar deras dofter, och snart kommer jag föralltid att lukta nytvättat.

om inte dessa produkter kan få mej att lyckas fånga mannen med stort m, kastar jag nog både flaskorna och mej själv i papperskorgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0