plugghäst


nu när måndagen är slut börjar jag känna att det är dags för helg igen.
jag röstar på endagsvecka istället för femdagarsvecka. det hade varit skönt.
jag har haft en kväll med tentaplugg, paradise hotel och kladdkaka.
seg som jag är hade jag inte börjat plugga förrän idag, och tentan är imorgon.
men det får bära eller brista. jag håller tummarna för mej själv.

idag har jag varit på akademikliniken för att ta bort ett litet märke jag hade på näsan med laser. nu har jag ett stort och mörkt och väldigt odiskret blåmärke där istället.
jag känner mej lagom snygg och hoppas att det hinner blekna lite till helgen.

nu ska jag gå och lägga mej, så mina hjärnceller hinna vila upp sej till imorrn.
dom måste vara på hugget om dom ska lyckas räkna ut alla sjuklöner och traktamenten.

puss och sov gott.

och förresten, grattis till emmas söta lilla tilde som fyller år idag, kan inte förstå att två år kan gå så snabbt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0