rik och lycklig!






det finaste som existerar hemma hos mej just nu!

360 kr fattigare och ett underbart och mycket efterlängtat leopard love rikare.
jag är helt kär i det, och vet att det kommer bli en mycket roligare upplevelse än vanligt att sminka mej nu i höst och vinter.

idag har jag en ledig dag, och den ska jag försöka njuta av så mycket jag bara kan.
det är bäst att passa på, för i helgen jobbar jag helhelg.
men förutom att njuta så behöver jag idag tvätta, plugga lönehantering, plugga till högskoleprov och fortsätta söka den där mardrömspraktikplatsen.
så frågan är om det blir så mycket tid över till något roligare..?
helst hade jag bara velat sitta i soffan med en kopp kaffe och titta på mitt leopard love.

men livet är hårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0