spärra in mej tack.


snälla någon, lås in mej i min lägenhet!
för varje gång jag går utanför dörren dras jag som en magnet till affärer innehållandes saker som jag bara måste ha. och nu har jag än en gång köpt med mej något jag egentligen inte har pengar till. vinterstövlar såklart.
de finaste och bekvämaste jag någonsin provat.
det känns som att trampa på små luddiga moln när man har dom på sej.
försökte verkligen intala mej själv att jag inte gillade dom, men så lättlurad är jag ju tyvärr inte... i´m in love! och lyckan är faktiskt större än skuldkänslorna.

men jag ska bättra mej från och med nu.
jag ska inte shoppa en enda grej i klädesväg nästa månad.
jag lovar mej själv. och om jag inte håller det ska jag få ett straff.


jag älskar er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0