underbara torsdagar!


jag älskar mina torsdagar, för torsdag är lika med ledigt!
jag har sovit länge länge, funderat över min framtid (suck suck suck..), tränat ett ordentligt träningspass och städat lägenheten kliniskt ren.
nu på kvällen har jag varit i kista för att hitta gå ut-kläder till helgen.
det gick inget bra.
jag provade igenom i stort sett varenda klädesplagg i alla affärer, men allt var bara fel och inte det minsta jag. håller min klädstil på att bli totalt ute? hemska tanke.

jag hade verkligen inte haft något emot att vara ledig jämt.
jag tror inte alls att jag hade blivit uttråkad.
det är så skönt att bara få sova, ta hand om sej själv och gå i affärer.
kanske är lösningen på mina framtidsplaner helt enkelt att gifta mej rikt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0