fest och sopsortering!



två partygrannar och en massa blondt hår... =)

jag blev bönhörd och fick min festkväll igår iallafall, så himla bra!
och hela kvällen blev jätterolig.
det finns ingenting som går upp emot att få lite oväntad lyx i vardagen, och det fick jag igår så att det räckte och blev över. jag har även fått slurpa i mej en himmelsk brunch idag, så jag lär nog vara mätt och belåten ända fram till ikväll. 

jag är nöjd med min helg, så nu är jag redo för ännu en skolvecka.

idag byttes partystövletterna ut mot gympaskor, och jag har varit med en stund på husets städdag. det är sånt man inte kan smita undan ifrån om man sitter med i styrelsen.
jag har sorterat grovsopor och rensat ogräs.
inte så glammigt, men gott för samvetet.

snart ska jag försöka övertala minihopp om thaimat ikväll....
min kropp skriker efter röd curry och kokosmjölk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0