fjärden är grå ändå...


jag skaffade en spraydate för ett tag sedan, i hopp om att bli lite uppmuntrad i mitt singelliv nu när det är höst och allt. sen har jag inte varit inne så ofta, men idag loggade jag in och hittade bland annat detta i min inkorg:

"Hej du!
Allt väl?
Här skiner solen genom en glipa i de blygrå molnen men fjärden är grå ändå.
Vad har du för dig?"

"hejsan hoppas allt e bra
skulle du gjort om du fick tio tusen
kram
peter"

"I'm all the things your looking for in a man. After reading your profile I know your right for me. I want to get close with you. Write me back and tell me more about yourself. Your perfect for me.
Nick"

jaa. what to say..
det här är ju omöjligt.
efter denna besvikelse tänkte jag först radera min spraydate direkt, men man vet ju inte.
blir jag tillräckligt desperat kanske jag svarar till de blygrå molnen iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0