vapiano




jag har precis kommit hem från en vin- och pastakväll på vapiano med lotta, lisa, beth och magdis. en alldeles lagom och perfekt kväll med massa prat och god mat.
tyvärr blev det inget gå vidare för min del, för jag ska ju upp och jobba imorrn. både imorrn och på söndag, och det känns lagom uppmuntrande...
jag gillar inte att behöva ställa in mitt lördagsfestande.

jag hade iallafall en väldig tur nu när jag åkte hem på tunnelbanan.
när jag kom ner på perrongen till blå linjen stod det två trygghetsvärdar precis bredvid mej. dom ställde sej i samma vagn som jag, och så gick dom av på min station och gick hela vägen upp till mitt hus. nästan som om jag hade beställt dom.. =)
det är lycka att slippa vara rädd.

nu har jag kokat en kopp av lottas goda te och ska ha lite soffmys en halvtimme innan jag måste sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0