bröllop och biggest loser


jag har haft en konstig dag.
började med att jag försov mej och kom försent till skolan.
det börjar i och för sej bli mer vana än ovana.. inte bra!
sen har jag sovit hela eftermiddagen och drömt en jättesnurrig dröm om att jag skulle gifta mej med någon jag knappt visste vem det var. alla jag kände var samlade i en ful lokal och jag var inte ens iordninggjord, hade inte fixat håret och hade helt omatchande kläder. och sen när jag skulle gå fram hade jag glömt bort vad han hette.. det var verkligen panik!
har inte riktigt kunnat skaka av mej drömmen på hela kvällen, den var så verklig.

vet inte varför jag är så trött hela tiden, känns lite som att jag sover bort hela mitt liv...

nu har jag sett biggest loser och ätit världens godaste glass. passande, jag vet.. =)
nu ska jag plugga lite inför högskoleprovet. konstigt nog är det roligare än det jag verkligen behöver plugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0