hundkväll


magdis är hundvakt i helgen och ikväll har jag varit där och hållit dom sällskap.
hunden var wild and crazy men söt när den var stilla.. =)
vi hann också med att se sherlock holmes och legally blonde, och äta massa glass och chips. nu känner jag mej onyttig, vilket jag också är..
men jag har iallfall haft en alldeles vit helg. och det är bra.


det var inte helt lätt att få med både mej och hunden på samma bild..!

nu när jag kom hem var det fest lite överallt i huset, och i hissen låg en härlig spya.. precis så som man vill ha det. det finns även nackdelar med att bo i detta singel/ungdoms/party-hus.

nu ska jag sova.
imorrn ska jag och my new bff, marc jacobs-klockan, upp och jobba igen.
det gör vi bra ihop.
sen har jag en underbar sovmorgon och ledig dag på måndag.
jag längtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0