i wanna dance.


idag har jag haft en kortdag i skolan, och eftermiddagen har jag spenderat hemma hos waccis i bromma med myslunch och kaffeprat. det är så mysigt att vi kan träffas och vara lediga ihop, det har aldrig hänt förut.

snart ska jag iväg till en annan soffa för en tv-kväll med idol och tedrickande.
gött.

det är bara tisdag, och jag har redan börjat oroa mej litegrann för helgen.
jag har nämligen en vänskapskrets med alldeles för fullbokade kalendrar, och det rimmar inte alls bra ihop med att jag har ett starkt beroende av party, vindrickande och hög musik på lördagnätterna. hmmm.. hur löser man detta?



ibland undrar jag nästan själv varför jag aldrig tröttnar. men ändå..
hur kan man tröttna på att ha roligt?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0