jag firar!


idag är inte vilken dag som helst, och det här är inte vilket inlägg som helst.
min blogg fyller nämligen ett helt år idag!
ett år går så fort. tänk att jag har bloggat i 12 hela månader.
jag minns det exakt som igår när jag satt i vår omöblerade tillfälliga lägenhet utanför sundbyberg och kom på att jag skulle börja blogga. mitt liv har förändrats ganska mycket sen dess ändå. jag har blivit singel igen, jag har bytt boende tre gånger, och nu har jag slutat jobbet och börjat plugga.

ikväll får jag fortsätta mitt firande genom att gå ut och dricka lite vin.
men först ska jag åka in en snabbis till kista galleria. jag behöver en ny mascara. och helst också en ny höstgarderob. vill någon sponsra den?

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0