kaffekalas!


idag minsann, händer det stora grejer hemma hos lb.
jag har använt min kaffepress för första gången!
jag fick kaffepressen av sw i inflyttningspresent för över ett halvår sedan, men har aldrig kommit mej för att köpa hem ett paket kaffe. men nu så, nu har det skett.
så jag har haft kaffemys hemma framför idol med kladdis och glass till.
(ja, jag vet, ni behöver inte säga något.. jag ska skärpa mej! men än så länge passar kläderna, så ingen fara skedd ännu.)

så från och med nu sw, och alla andra också förstås, är ni välkomna hem till mej på kafferep.
när ni vill, kaffet står här och bara väntar!

innan jag slutar vill jag passa på att framföra ett klagomål på vädret.
ett stort klagomål. jag hatar höst!
när jag skulle gå ut och powerwalka förut var hela luften som en enda stor regndroppe.
och när jag skulle fälla upp mitt paraply flög det iväg.
just nu tycker jag att det är väldigt provocerande med folk som säger sej gilla hösten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0