man måste ha tråkigt ibland....


it´s friday night baby!
och hur spenderar en äkta linnea sin fredagkväll kanske man undrar?

jo, det kan beskrivas ganska snabbt.
jag har tvättstugan. 
roligare kvällar har man upplevt.
jag ska nämligen upp och jobba imorrn.
jag längtar dit. hellre jobbar jag än tvättar.
tur att det finns trevliga grannar här i huset som man kan få småprata lite med i hissen.
det piggar upp vilken tråkig kväll som helst. litegrann iallafall.

egentligen borde jag inte blogga när jag har så här tråkigt.
man borde inte erkänna vilket innehållslöst liv man ibland har.
jag borde bara skriva när det händer stora spännande saker, lyxiga fester och exotiska resor. men i ärlighetens namn hade jag ju inte kunnat blogga så ofta då...
livet består ju mest av vardag, så är det bara.

så nu minsann, ska jag springa ner och hämta min förhoppningsvis torra tvätt.
sen ska jag bädda min säng och försöka sova.
jag är hungrig så det kurrar i magen, men köket är tomt och maxi är stängt.
tough luck.



sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0